×

Archiwum Wydarzeń 2011

ZAPROJEKTUJ KORALE

Każdy naszyjnik z kamieni naturalnych marki YES, oprócz zawartego w nim unikalnego piękna, posiada niezwykłą właściwość. Jest nią zdolność wyrażania i podkreślania osobowości kobiety. Bogactwo kolorów i kształtów kamieni, energia i harmonia wynikające z ich zestawień oraz różnorodność form naszyjników sprawia, że potrafią one idealnie wyrazić charakter kobiety i jej nastrój. Zwłaszcza wtedy, gdy ich właścicielka jest także ich współautorką. Dlatego co jakiś czas projektanci firmy YES organizują dla swoich Klientek spotkania pod hasłem „Zaprojektuj swoje wymarzone korale". Odbywają się one przy specjalnym stoisku obok Sklepu Jubilerskiego YES, w centrach handlowych różnych miast. W czasie tych spotkań każda z Pań może pod opieką naszych specjalistów zaprojektować, a później nabyć, niepowtarzalny sznur korali.

Ostatnio Wasze wymarzone korale projektowaliśmy razem:

10-11.06.2011 – CH Gemini Gdynia
03-04.06.2011 – CH Ogrody w Elblągu
13-14.05.2011 – DM Drukarnia w Bydgoszczy 15-16.04.2011 - Alfa Olsztyn
08-09.10.2010 - w CH Focus Mall w Bydgoszczy
27-28.08.2010 - w CH Madison w Gdańsku
21-22.05.2010 - w CH Zabobrze (Tesco) w Jeleniej Górze
11-12.06.2010 - w CH Port Handlowy Auchan w Rumii
14-15.05.2010 - w CH Drukarnia w Bydgoszczy
23-24.04.2010 - w CH Sarni Stok w Bielsko-Białej
16-17.04.2010 - w CH Panorama w Gorzowie Wielkopolskim
09-10.04.2010 - w CH Real w Mysłowicach
16-17.10.2009 - w CH Focus w Bydgoszczy
27-28.11.2009 - w CH Magnolia we Wrocławiu
10-11.07.2009 - w CH Askana w Gorzowie Wielkopolskim
26-27.06.2009 - w CH Alfa w Gdańsku
05-06.06.2009 - w CH PDT w Toruniu
22-23.05.2009 - w CH Drukarnia w Bydgoszczy
21-22.11.2008 - w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej
18-19.11.2008 - w CH Złote Tarasy w Warszawie
05-06.11.2008 - w CH Cegielski w Koszalinie
13-14.06.2008 - w Galerii Łódźkiej w Łodzi
06-07.06.2008 - w CH Arkady we Wrocławiu
30-31.05.2008 - w CH Real w Opolu

 

Sukces kampanii marki YES - Nagroda PRCH Retail Awards

Kampanię wizerunkową stworzoną wokół Kalendarza YES 2010, uznano za najlepszą w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards, którego wyniki ogłoszono wczoraj, podczas gali w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Złota Rybka, Królowa Śniegu, Brzydkie Kaczątko, Calineczka, Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Śpiąca Królewna. Każdy z nas chciałby choćby przez chwilę poczuć się jak w baśni – mówi o idei kalendarza Mateusz Madelski, dyrektor ds. rozwoju firmy YES. – Kluczową decyzją było powierzenie jego realizacji parze fotografików Zuzie Krajewskiej i Bartkowi Wieczorkowi. To oni, siłą swoich artystycznych wizji, nadali kalendarzowi wyjątkowy charakter. Twarzą Kalendarza oraz kampanii marki YES została Zuzanna Bijoch, która dopiero kilka miesięcy później pojawiła się w kampanii reklamowej marki PRADA i której zdjęcia można zobaczyć w look-booku marki Yves Saint Laurent. YES dostrzegł ją pierwszy…

Poszczególne zdjęcia z kalendarza, stawały się w kolejnych miesiącach roku, głównymi „bohaterami” kampanii. W oparciu o nie projektowano wizualizacje witryn w sklepach YES, działania prosprzedażowe i konkursy dla klientów. Inspirowały one także aktywności fanów na stronie YES.pl i w mediach społecznościowych. Kalendarz YES 2010, wydrukowany w dużym formacie i limitowanym nakładzie, był jednocześnie ekskluzywnym prezentem świątecznym dla stałych klientów YES.

Złożone z profesjonalistów Jury konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, nagrodziło zarówno artystyczną wartość samego kalendarza, jak i efektywność kampanii realizowanej na wielu płaszczyznach, której Kalendarz YES 2010 był „pełną finezji siłą napędową.” Nagrodę odebrał Krzysztof Madelski, prezes zarządu ds. marketingu YES Biżuteria Sp. z o.o.

 

 

Nagroda RMA dla Galerii YES!

Jeszcze nie opadły emocje po otrzymaniu prestiżowej nagrody PRCH za najlepszą kampanię wizerunkową dla YES, a już mamy kolejne dobre wieści - Galeria YES została uhonorowana II miejscem w konkursie Retail Marketing Awards!

Nagroda została przyznana w kategorii "najlepszy salon w branży mody w 2011". Uroczyste wręczenie nagrody-dyplomu będzie mieć miejsce 18.10.2011 w Łodzi podczas III Kongresu Mody.

 

Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2011

Zanana jest już dziesiątka finalistów dziewiątej edycji tego prestiżowego konkursu. Jury pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego, szefa Rady Gospodarczej przy Premierze, wyłoniło finałową dziesiątkę.

Znaleźli się w niej Magdalena Kwiatkiewicz, Michał Kwiatkiewicz i Krzysztof Madelski, założyciele oraz współwłaściciele firmy Yes Biżuteria „jednego z najbardziej znanych polskich producentów biżuterii, który od ponad 30 lat kreuje trendy i style na rynku, oferując niepowtarzalne wzornictwo i wysoką jakość produktów. Firma zarządza niemal 100 punktami – jest drugą pod względem liczby salonów jubilerską siecią sprzedaży w Polsce” – głosi w uzasadnieniu nominacji Jury.

W finałowej dziesiątce znaleźli się także: Rafał Brzoska - Integer.pl; Sebastian Buczek – Quercus; Paweł Marchewka – Techland; Marcin Misztal - Tro Media; Arkadiusz Patryas, Jacek Jędrzejowski - i3D; Krzysztof Pawiński – Maspex; Marek Perendyk - Centrum Klima; Andrzej Przybyło - AB S.A.; Jan Smela - Ericpol Telecom.

„Ernst & Young Przedsiębiorca Roku jest konkursem osobowości (…). Jury podejmuje decyzję o wyborze najlepszego przedsiębiorcy w oparciu o takie kryteria jak: przedsiębiorczość, działalność międzynarodowa, innowacyjność, relacje z pracownikami i najbliższym otoczeniem oraz wyniki finansowe”.

Konkurs ten, to jedyna tej skali – ponad 10 000 kandydatów – międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych na świecie przedsiębiorców. W Ameryce jest określany jest mianem biznesowych Oskarów.

Gala Finałowa konkursu odbędzie się 24 listopada 2011 roku w Warszawie i będzie transmitowana przez TVN24 i TVN CNBC. Zwycięzca polskiej edycji konkursu będzie reprezentował nasz kraj podczas światowego finału w Monte Carlo, wiosną przyszłego roku.

Warto dodać, że to szczególne wyróżnienie, jakim jest nominacja do finałowej dziesiątki konkursu Przedsiębiorca Roku, spotkało założycieli firmy YES w roku jubileuszu 30-lecia istnienia firmy.

Gratulujemy!

 

Blask YES na Art & Fashion 2011

Piąta edycja Art&Fashion Festival już za nami. Jak i w poprzednich, tak i w tegorocznej odsłonie festiwalu nie zabrakło kreatywności, innowacyjności i świeżego spojrzenia na modę z różnych perspektyw. Marka YES, jak co roku, brała czynny udział w Art&Fashion, promując młodych twórców i ich pomysłowość.

Art&Fashion to festiwal, gdzie moda i sztuka wzajemnie się przenikają. A to, że sztuka jest modą, a moda sztuką potwierdzają organizowane w ramach festiwalu warsztaty, prowadzący je artyści oraz sami uczestnicy! W tegorocznej odsłonie festiwalu, w ramach warsztatów biżuteryjnych, wykład na temat procesów przekształcania starych wzorów w nowe produkty, o większej wartości i lepszej jakości - ‘Upcykling, czyli biżuteria z duszą” poprowadziła Magda Dąbrowska – projektantka YES. Na przykładzie zaprojektowanej przez nią z okazji jubileuszu 30-lecia YES kolekcji Pavoni pokazała, jak inspirując się biżuterią sprzed lat można stworzyć coś zupełnie współczesnego!

Biżuterię YES można było również zobaczyć podczas najważniejszego pokazu w ramach Art&Fashion Festival, pokazu ubrań będących efektem końcowym warsztatów FashionDesign prowadzonych przez Krzysztofa Stróżynę. Biżuteria ozdobiła kreacje powstałe pod profesjonalnym okiem Krzysztofa. Ten niesamowicie uzdolniony projektant w zeszłym roku stworzył wyjątkową kolekcję Krystof Strozyna for YES. Zaś przepiękna diamentowa kolia YES podkreślała piękno i nieskazitelność stylu Grażyny Torbickiej, która poprowadziła Galę Finałową.

Marka YES znana z tego, że od lat kreuje i wspiera – w roli organizatora czy sponsora – wydarzenia artystyczne promujące polską sztukę współczesną oraz młodych projektantów, ufundowała nagrodę specjalną festiwalu. Nagrodę przyznaną osobie, która zdaniem przedstawicieli marki wyróżniła się samodzielnością, zaangażowaniem, otwartością, odwagą do zmian i pomysłem. Nagroda trafiła do uczestniczki warsztatu Fashion Jewellery - Marty Litarowicz-Migdal i została wręczona podczas After Party.

Poznański Stary Browar po raz kolejny stał się najważniejszym miejscem świata mody w Polsce, gdzie spotkali się najwybitniejsi, najbardziej utalentowani modowi twórcy i projektanci. YES należy do grona Partnerów Art & Fashion Festival 2011.

 

Wybrano Przedsiębiorcę Roku 2011

Jury konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku, pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego, przyznało ten tytuł Krzysztofowi Pawińskiemu, współzałożycielowi i prezesowi grupy Maspex.

Gala Finałowa konkursu, prowadzona przez Romana Młodkowskiego, odbyła się 24 listopada 2011 w siedzibie Mercedes-Benz Warszawa. Zwycięzca polskiej edycji konkursu, Krzysztof Pawiński, będzie reprezentował nasz kraj podczas światowego finału w Monte Carlo, wiosną przyszłego roku.

W dziesiątce finalistów tego prestiżowego konkursu, określanego mianem biznesowych Oskarów, znaleźli się min. Magdalena Kwiatkiewicz, Michał Kwiatkiewicz i Krzysztof Madelski, założyciele oraz właściciele firmy YES Biżuteria „jednego z najbardziej znanych polskich producentów biżuterii, który od ponad 30 lat kreuje trendy i style na rynku, oferując niepowtarzalne wzornictwo i wysoką jakość produktów. Firma zarządza niemal 100 punktami – jest drugą pod względem liczby salonów jubilerską siecią sprzedaży w Polsce” – głosi w uzasadnieniu nominacji Jury konkursu.

To prestiżowe wyróżnienie dla założycieli firmy YES, przypadło w roku jubileuszu jej 30-lecia istnienia.

 

Sukces firmy rodzinnej

Taki był temat spotkania zorganizowanego przez Inicjatywę Firm Rodzinnych w Galerii YES. O swoich interesujących doświadczeniach w zarządzaniu firmą, barwnie i szczerze, mówili założyciele i właściciele YES Biżuteria: Maria Magdalena Kwiatkiewicz, Michał Kwiatkiewicz oraz Krzysztof Madelski.

Zaproszeni na to spotkanie goście mogli dowiedzieć się jakie czynniki – zdaniem szefów YES – zadecydowały o sukcesie ich firmy. Podkreślali oni, że w odróżnieniu od wynajętego przez firmę menedżera, odpowiedzialność właściciela, który zarządza firmą rodzinną jest potrójna: Po pierwsze profesjonalna, wobec firmy, której jesteśmy prezesami i którą zarządzamy. Po drugie wobec partnerów naszej firmy, którzy w pewien sposób z nami związali swoje projekty i nadzieje, np. współpracując z YES na zasadzie franszyzy. Po trzecie wreszcie, jest to odpowiedzialność wobec członków naszej własnej rodziny.

Na specyfikę zarządzania firmą rodzinną składają się zarówno zalety i wady takiego modelu. Wśród zalet, tegoroczni finaliści konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku, wymienili m.in. większe utożsamianie się z działaniami firmy i z celami które na ona osiągnąć, minimalizowanie procedur i biurokracji oraz niesformalizowana, szybsza komunikacja w firmie. Pośród problemów jakie trzeba pokonywać znalazły się m.in. większa trudność w obiektywnej ocenie różnych koncepcji i ich sposobów ich realizacji, a także konieczność wypracowania umiejętności oddzielania napięć biznesowych, od życia rodzinnego.

30-letnia historia firmy YES, założonej przez bohaterów wieczoru świadczy o tym, że umiejętność zarządzania nowoczesną firmą rodzinną, odnoszącą wciąż nowe sukcesy, posiedli oni w stopniu perfekcyjnym.