×

FAQ - Często Zadawany Pytania

 

1. Zakupy w Salonie

1.1Gdzie znajdę najbliższy Salon?

Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajduje się TUTAJ

1.2Jak mogę sprawdzić dostępność biżuterii w Salonie?

Przy każdym modelu biżuterii znajduje się możliwość sprawdzenia dostępności w jednym z naszych Salonów w wybranym mieście. W celu upewnienia się, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Obsługą Salonu.

1.3Wybrana przeze mnie biżuteria nie jest dostępna w Salonie. Jak mogę ją zakupić w Salonie?

PW tym celu zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Obsługą wybranego Salonu. Jeśli biżuteria jest dostępna na stronie YES.pl, można dokonać zamówienia z dostawą do wybranego Salonu YES. Możliwość zamówienia na YES.pl z dostawą do wybranego Salonu nie dotyczy: Biżuterii objętej promocją, Zegarków, Złota Inwestycyjnego oraz Kolekcji Dots

2. Zakupy na stronie YES.pl

2.1Jak mogę złożyć zamówienie na stronie YES.pl?

Zamówienie można złożyć wyłącznie na stronie YES.pl po dodaniu wybranych produktów do “koszyka” a następnie wybraniu opcji “zrealizuj zamówienie”.

2.2Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

Nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii ze względu na niezbędne wyrażenie zgody na akceptację Regulaminu zakupów na stronie YES.pl

2.3Jak mogę opłacić moje zamówienie?

Klient ma możliwość dokonania opłaty za zamówienie w dogodny dla niego sposób: za pomocą rat, przelewu on-line, karty płatniczej, PayPal lub płacąc gotówką przy odbiorze. Istnieje również możliwość wykonania tradycyjnego przekazu lub przelewu - w tej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt w formularzu.

2.4Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Klient, który posiada profil na naszej stronie YES.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.

2.5Co oznaczają statusy mojego zamówienia?

Nowe zamówienie - zamówienie jest przyjęte do realizacji i obecnie odbywa się proces weryfikacji dostępności biżuterii.
W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana a biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane kurierowi do doręczenia. Kurier powinien pojawić się następnego dnia roboczego, aby doręczyć paczkę.
Wydłużony czas realizacji - biżuteria nie jest dostępna bezpośrednio w magazynie Sklepu Internetowego i jest sprowadzana z innego magazynu a czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o kilka dni roboczych w stosunku do deklarowanego
Zamówienie anulowane - z powodu braku dostępności biżuterii zamówienie zostaje anulowane a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.

2.6Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta

2.7Gdzie mogę umieścić prośbę o wykonanie indywidualnego grawerunku?

Informację o wykonaniu indywidualnego grawerunku można umieścić w specjalnie do tego przeznaczonym polu przy modelu biżuterii lub w polu “komentarz dla sprzedającego”, który znajduje się w ostatnim etapie składania zamówienia na stronie YES.pl Usługa grawerunku jest bezpłatna i nie wydłuża czasu realizacji zamówienia.

2.8Czy do zamówionej biżuterii otrzymam ozdobne opakowanie?

Biżuteria YES jest zawsze zapakowana w ekskluzywne, kremowe pudełko do którego dołączona jest ozdobne bibułka, torebka prezentowa oraz aksamitny woreczek, który ułatwia przechowywanie biżuterii.

2.9W jakim terminie kurier doręczy moje zamówienie?

Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku między godziną 9.00 a 17.00 W momencie zrealizowania zamówienia i przekazania go kurierowi do doręczenia, Klient otrzymuje numer listu przewozowego paczki, aby mógł śledzić kolejne etapy dostawy. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to do 2 dni roboczych, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to do 6 dni roboczych

2.10Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do złożonego zamówienia?

Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego

2.11Czy jest możliwe wykonanie biżuterii według projektu Klienta?

Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia na biżuterię wykonaną według projektu Klienta.

2.12Czy można złożyć zamówienie z dostawą poza granicę Polski?

Klient ma możliwość złożenia zamówienia z dostawą do wybranego kraju Unii Europejskiej. Dodatkowy koszt wysyłki to 75 złotych.

2.13Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?

W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z jednym z naszych Doradców. Do wiadomości prosimy dołączyć również zdjęcie, które przedstawia uszkodzoną biżuterię. Doradca Klienta niezwłocznie skontaktuje się, aby przedstawić możliwe rozwiązanie tej sytuacji.

3. Zwrot

3.1Czy można dokonać zwrotu biżuterii zakupionej w Salonie?

W przypadku zakupu biżuterii w jednym z naszych Salonów, istnieje jedynie możliwość wymiany w ciągu 7 dni w tym samym Salonie w którym został dokonany pierwotny zakup. Wymieniona biżuteria musi być pełnowartościowa, nie może nosić śladów użytkowania a także musi posiadać metki oraz certyfikaty. W przypadku wymiany biżuterii z kamieniami szlachetnymi w pierwszej kolejności wykonywana jest bezpłatna ekspertyza rzeczoznawcy. Podstawą do wykonania wymiany jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego. Wymiany można dokonać na inną biżuterię w tej samej lub wyższej cenie lub na bon upominkowy o nominale 50/100/250/500/1000 złotych.

3.2Czy można dokonać zwrotu biżuterii zakupionej na stronie YES.pl?

W przypadku zakupu na naszej stonie YES.pl istnieje możliwość zwrotu lub wymiany biżuterii w ciągu 30 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu lub wymiany za pośrednictwem bezpłatnego kuriera, proszę wypełnić formularz kontaktowy. Kurier powinien pojawić się w ciągu 2 dni roboczych, aby odebrać paczkę. Zwrotu lub wymiany można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów. Procedura zwrotu lub wymiany trwa 14 dni.

4. Bony upominkowe i e-vouchery

4.1Bony upominkowe YES
4.1.1 Gdzie mogę zakupić bony upominkowe YES?

Bony upominkowe można zakupić na stronie YES.pl lub w jednym z naszych Salonów.

4.1.2 Jak mogę wykorzystać bony upominkowe podczas zakupów w Salonie?

Bony upominkowe traktowane są jak środek płatniczy - należy je okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji. Zakup za bony upominkowe musi być nominalny bądź wyższy od wartości bonu. Obsługa Salonu nie zwraca reszty w formie gotówkowej z tytułu niewykorzystanego bonu.

4.1.3 Jak mogę wykorzystać bony upominkowe podczas zakupów na YES.pl?

Aby dokonać częściowej płatności bonem podczas zakupów na stronie YES.pl, należy jako formę płatności wybrać “płatność przy odbiorze” oraz w polu “komentarz dla sprzedającego” umieścić informację o częściowej płatności bonami. Następnie, należy wysłać bony upominkowe do siedziby Sklepu Internetowego na następujący adres:

YES Biżuteria
Sklep Internetowy
ul. Świerzawska 1
60-321 Poznań
z dopiskiem numeru zamówienia.

W momencie gdy bony upominkowe znajdą się w siedzibie Sklepu Internetowego, rozpocznie się proces realizacji zamówienia.

Bony Sodexo można wykorzystać podczas zakupów w jednym z naszych Salonów. Należy przekazać Obsłudze Salonu otrzymany Bon. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców.

5. Reklamacje oraz usługi

5.1Jak mogę zareklamować biżuterię zakupioną w Salonie YES?

Warunkiem przyjęcia Reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu. Na podstawie paragonu reklamacja przyjmowana jest w sposób bezwarunkowy. Jeśli Klient posiada inny dowód zakupu - zarejestrowany na Karcie YES Club, metka, potwierdzenie płatności lub wskaże - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo. Reklamacja Klienta jest rozpatrywana w ciągu 14 dni. W ciągu 14 dni, Klient otrzymuje decyzję reklamacją od której przysługuje mu odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli Klient nie uzyska takiej informacji w ciągu 14, reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z jego żądaniem. Reklamacja jest odbierana w tym samym Salonie w którym została złożona.

5.2Jak mogę zareklamować biżuterię kupioną na stronie YES.pl

Warunkiem przyjęcia Reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu. Na podstawie paragonu lub numeru zamówienia na YES.pl, reklamacja przyjmowana jest w sposób bezwarunkowy. Jeśli Klient posiada inny dowód zakupu - zakup zarejestrowany na Karcie YES Club, metkę, potwierdzenie płatności - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo. Reklamacja Klienta jest rozpatrywana w ciągu 14 dni. W ciągu 14 dni, Klient otrzymuje decyzję reklamacją od której przysługuje mu odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli Klient nie uzyska takiej informacji w ciągu 14, reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z jego żądaniem. Reklamacja jest odbierana w tym samym Salonie w którym została złożona.

4.3Czy mogę żądać wykonania usługi, jeśli minął okres gwarancyjny?

Jeśli minął dwuletni okres gwarancyjny, Klient ma prawo złożyć formularz na wykonanie wskazanej przez niego usługi. Do złożenia formularza niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu lub numeru zamówienia na stronie YES.pl, ewentualnie na podstawie metki, potwierdzenia płatności lub zarejestrowanego zakupu na karcie YES Club. Biżuteria jest przekazywana do specjalisty, który weryfikuje możliwość wykonania usługi a następnie Klient zostaje poinformowany o kosztach oraz musi wyrazić zgodę na wykonanie płatnej usługi.

6. Inwestycja

7. YES CLUB

7.1Mam kartę YES Club, ale po zalogowaniu się na YES.pl, mój rabat się nie nalicza.

W tej sytuacji należy wysłać wiadomość na adres club@yes.pl z prośbą o połączenie profilu na YES.pl z kartą YES Club.

7.2Co zrobić jeśli moja karta YES Club została skradziona/zgubiona?

Nic nie szkodzi. Aby uzyskać rabat przy zakupie w Salonie YES, wystarczy podać Doradcy Klienta swoje dane (imię, nazwisko lub adres e-mail).