×

Zakupy Online

Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby zakupy na YES.pl były szybkie, łatwe i bezpieczne.
Zoptymalizowaliśmy proces zamawiania, aby każdy był w stanie bez żadnego problemu zamówić swoją wymarzoną biżuterię.

Doradcy klienta

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o YES.pl lub zapytać o konkretny produkt, akcję lub promocję - prosimy zwracać się do naszych Doradców Klienta. Odpowiedzą oni na wszystkie pytania związane z wyborem produktu i etapami realizacji Twojego zamówienia. Nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Magda Markowska
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tel.: 61 861 12 92 61 861 12 92
e-mail: markowska.magda@yes.pl

Marta Zielińska
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tel.: 61 861 12 99 61 861 12 99
e-mail: zielinska.marta@yes.pl

Wszystkie uwagi oraz ewentualne reklamacje dotyczące produktów oraz poziomu obsługi w Salonach YES, prosimy kierować na adres Rzecznika Klienta, który profesjonalnie i szybko rozpatrzy zgłoszone wnioski, dokładając wszelkich starań by ich wynik był satysfakcjonujący dla Ciebie.
Nasz Rzecznik jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00.

Rzecznik Klienta
Marica Pytlik-Żurek
tel.: 61 861 12 89 61 861 12 89
e-mail: marica.pytlik-zurek@yes.pl

Bezpieczeństwo

Nad bezpieczeństwem płatności dokonywanych kartami kredytowymi w trakcie korzystania z naszego sklepu czuwa firma Przelewy24 – największa na polskim rynku firma obsługująca płatności elektroniczne realizowane w sklepach internetowych (szczegółowe informacje na ten temat odnajdziesz w Regulaminie.

Ponieważ cenimy naszą wiarygodność, wszelkie informacje dotyczące oferowanych przez nas produktów, warunków realizacji zamówienia, sposobu przyjmowania zwrotów oraz reklamacji, a także wszelkie dane dotyczące naszej firmy – podajemy z wielką rzetelnością i poczuciem odpowiedzialności.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana na YES.pl oraz w sieci Salonów YES była najwyższej jakości. Jeśli w Twojej ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, uprzejmie prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń.

Reklamowany produkt wraz z paragonem można dostarczyć do dowolnego Salonu YES, a także wysłać na adres spółki
YES Biżuteria Sp. z o.o.
ul. Świerzawska 1
60-321 Poznań
z dopiskiem "REKLAMACJA - YES.pl".

Do przesyłki reklamacyjnej konsument, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w miarę możliwości proszony jest o dołączenie do przesyłki paragonu lub faktury oraz opisanie wady produktu. W tym celu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów zakupionych na YES.pl znajdują się w Regulaminie.

Karty klienta

Kartę YES Club otrzymać może każdy, kto dokonał zakupu na YES.pl lub w jednym z Salonów YES, za kwotę 500 złotych lub wyższą

Dołącz do YES Club i ciesz się ekskluzywnymi przywilejami!

- informacje o najnowszych kolekcjach
- zaproszenia na zamknięte wyprzedaże
- zakupy w niższej cenie
- pierwszeństwo zakupu przedpremierowych kolekcji
- wyjątkowe promocje

Więcej o Karcie dowiesz się w dziale YES Club.