Kariera
Salony Verona
Powrót do ofert
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż i obsługa osób odwiedzających Salon,
- dbanie o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami firmy,
- dbanie o wysoką jakość ekspozycji biżuterii,
- obsługa kasy fiskalnej,
- aktywna obsługa procesu reklamacji.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży/obsłudze lub predyspozycje do pracy w tym obszarze,
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- entuzjazm i inicjatywa w podejmowaniu działań,
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- doświadczenie w branży jubilerskiej,
- doświadczenie w pracy w sieciach handlowych,
- znajomość języka angielskiego,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
- nagrody dla najlepszych Salonów każdego miesiąca (program motywacyjny),
- szkolenia sprzedażowe i produktowe, wspomagające rozwój Twoich kompetencji,
- współpracę z profesjonalistami(-kami), którzy(-e) pomogą Ci w zrozumieniu branży,
- możliwości rozwoju umiejętności w zakresie: profesjonalnej obsługi osób odwiedzających Salon, stylizacji, ekspozycji.