×
Kariera oferta
Kariera

Centrala YES

Powrót do ofert

Specjalista ds. Obsługi Klienta eCommerce

Twój zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa oraz na czacie Klientów Sklepów internetowych YES.pl oraz Verona.pl, zgodnie ze standardami firmy
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z naszymi Klientami
  • Wsparcie Działu eCommerce w realizacji codziennych zadań
  • Współpraca ze specjalistami w obszarze podnoszenia wiedzy z zakresu jubilerstwa

Nasze wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w obszarze eCommerce)
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Zaangażowanie i samodzielność w podejściu do realizowanych zadań
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym

Mamy dla Ciebie:

  • Szybki proces rekrutacji - spotkamy się online tylko raz, opowiemy o nas i porozmawiamy o Twoim doświadczeniu
  • Wsparcie zgranego i pełnego pozytywnej energii zespołu
  • Pracę w trybie hybrydowym - po okresie wdrożenia, możesz pracować z dowolnego miejsca, a czasami będziemy chcieli zobaczyć się z Tobą w naszej siedzibie w Poznaniu
  • Profesjonalne wdrożenie oraz szkolenia
  • Stabilność zatrudnienia
  • Pracę wśród dóbr luksusowych
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Kursy językowe
  • Miejsce Pracy: Świerzawska 1, Poznań
  • Umowa: umowa o pracę

Aplikuj na to stanowisko