Kariera
Centrala YES
Powrót do ofert
Specjalista ds. Obsługi Klienta eCommerce
Twój zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa oraz na czacie Klientów Sklepów internetowych YES.pl oraz Verona.pl, zgodnie ze standardami firmy
- Utrzymywanie długofalowych relacji z naszymi Klientami
- Wsparcie Działu eCommerce w realizacji codziennych zadań
- Współpraca ze specjalistami w obszarze podnoszenia wiedzy z zakresu jubilerstwa
Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w obszarze eCommerce)
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Zaangażowanie i samodzielność w podejściu do realizowanych zadań
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym
Mamy dla Ciebie:
- Szybki proces rekrutacji - spotkamy się online tylko raz, opowiemy o nas i porozmawiamy o Twoim doświadczeniu
- Wsparcie zgranego i pełnego pozytywnej energii zespołu
- Pracę w trybie hybrydowym - po okresie wdrożenia, możesz pracować z dowolnego miejsca, a czasami będziemy chcieli zobaczyć się z Tobą w naszej siedzibie w Poznaniu
- Profesjonalne wdrożenie oraz szkolenia
- Stabilność zatrudnienia
- Pracę wśród dóbr luksusowych
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Kursy językowe