×
×

Dbamy o Twoje dane!

Wiemy, że Twoje dane osobowe są dla Ciebie bardzo ważne, dlatego naszym priorytetem jest przetwarzanie ich ściśle z postanowieniami ustawowymi.
Wszystkie informacje na temat tego jakie dane gromadzimy oraz w jaki sposób je wykorzystujemy znajdziesz w zaktualizowanej Polityce Prywatności.

Świat YES

Świat YES

Od ponad 35 lat wydobywamy emocje i budzimy pożądanie, tworząc bizuterię najpiękniej wyrażającą Twój wewnętrzny Blask. Podkreślamy czystą formę, szlachetny detal i kształt. Odnajdujemy wyjątkowość w naturalności.

Od ponad 35 lat wydobywamy emocje i budzimy pożądanie, tworząc biżuterię najpiękniej wyrażającą Twój wewnętrzny Blask. Podkreślamy czystą formę, szlachetny detal i kształt. Odnajdujemy wyjątkowość w naturalności.

W blasku kobiecego wnętrza

Jubileuszowa 10. edycja Kalendarza YES
w wyjątkowy sposób łączy i zamyka dotychczasowe poszukiwania piękna. Motywem przewodnim są emocje:
„joie de vivre” czyli lekkość, bezpretensjonalność,
wolność od schematów.

2016
Miejsce, które przyciąga i uwodzi - Concept Store YES

Na jednej z najpopularniejszych ulic w Warszawie otwiera się magiczny showroom i Salon - Concept Store YES.
Od tej chwili Mokotowska 57 zamienia się
w wyjątkowe miejsce spotkań Klientów, artystów i przyjaciół YES.

2016
Ranking KPMG dla Forbes

Każdego dnia staramy się usprawniać proces zakupowy, zapewniając komfort i odpowiadając na oczekiwania Klientów. Wysokie zaangażowanie przekłada się na wielokrotne wyróżnienia w ogólnopolskich rankingach dotyczących relacji z Klientami. Według rankingu KPMG przygotowanego na potrzeby miesięcznika "Forbes", YES jest jedną z marek, które najbardziej rozumieją swoich Klientów.

2016
Program Stypendialny YES wyłania najzdolniejszych!

Przy współpracy z Fundacją Made In Art powstaje Program Stypendialny YES - projekt, którego celem jest wspieranie młodych artystów przekładających własne wizje na potrzeby współczesnego rynku.

2015
Ranking DaymakerIndex

W branży jubilerskiej jakość odnosi się nie tylko do produktu, ale i obsługi Klienta. Nieustannie szkolimy nasz personel, podnosimy kwalifikacje związane z umiejętnościami doradztwa oraz z wiedzy jubilerskiej. Jakość relacji z Klientami doceniono w rankingach Daymaker Index, w których w ostatnich latach YES zajmuje pierwsze miejsce.

2013
Ania Kuczyńska for YES

Ania Kuczyńska, znana z harmonijnych zestawień nowoczesnego wzornictwa i tradycyjnych form, projektuje kolekcję
Ania Kuczyńska for YES. Inspiracją dla minimalistycznej biżuterii stają się kulturowe archetypy - serca, krzyże i gwiazdy.

2012
Rebranding YES

YES odświeża swój wizerunek i unowocześnia najważniejszy znak. Nowe logo - czarne litery na białym tle - nawiązuje do emocji i elegancji, podkreślając oryginalny charakter Biżuterii YES.

2012
Diament Idealny YES ®

Z poszukiwań innowacyjnych rozwiązań rodzi się Diament Idealny YES®. Specjalnie opracowany szlif - 82 fasety w optymalnym położeniu względem siebie - sprawia, że błyszczy on bardziej niż inne, co potwierdza technologia BrilliantScope® oraz certyfikat GemEx. Został osadzony we wszystkich flagowych soliterach: Eternel, Valentine, Metropolitan, Amore i Stella.

2011
Krzystof Strozyna for YES

Unikatowość wpisana w korzenie YES spotyka się z koncepcją projektanta, Krzysztofa Stróżyny. Powstaje wyjątkowa kolekcja Krystof Strozyna for YES, która w swoich motywach nawiązuje do kwiatów orchidei i nowoczesnego dizajnu.

2011
Media społecznościowe

Naturalność i emocjonalność, to wartości które przyświecają nam od początku istnienia YES. Jako pierwsza polska marka jubilerska pojawiliśmy się w mediach społecznościowych. Pierwsi wprowadziliśmy możliwość opiniowania produktów, żeby słuchać naszych klientów i wiedzieć jak możemy je ulepszyć.

2010
Kalendarz YES

Projekt Kalendarza YES powstaje, by łączyć najlepszych polskich artystów w wyjątkowej wizji. Każda edycja opowiada pewną historię, której wspólnym mianownikiem jest niesamowita siła - kobiecość.

2006
Młode Pokolenie

W życiu YES uczestniczyli od najmłodszych lat, by w 2006 r. stać się oficjalnym wzmocnieniem.
Mateusz Madelski i Tomek Kwiatkiewicz
dołączają do YES jako kolejne pokolenie rodzin-założycieli YES Biżuteria.


2003
Uruchomienie YES.pl

YES jako pierwsza marka jubilerska w Polsce uruchamia sprzedaż online. Na utworzonej wcześniej stronie YES.pl startuje sklep internetowy.

1998
Inauguracja Galerii YES

Naturalne pragnienie wspierania dizajnu daje początek jedynej w Polsce niekomercyjnej galerii sztuki jubilerskiej. Cykliczne wernisaże ukazują najciekawsze dokonania polskich i zagranicznych projektantów biżuterii artystycznej.

1998
Projektanki YES

W 1998 roku do zespołu YES dołącza Magda Dąbrowska (Wśród jej kolekcji znajdziemy m.in. CompassValentineKiddyPaisley), a kilka lat później, w roku 2007, Kasia Bukowska (autorka biżuterii z linii Studio Y oraz kolekcji takich jak SkarabeuszBlow DiamondsMolly czy Space). Proponowane co roku przez obie projektantki nowe kolekcje współtworzą autorski charakter marki.

1996
Kampania reklamowa

YES tworzy pierwszą prasową kampanię produktową na polskim rynku jubilerskim. Hasło “Kobiety wolą brylanty!” promuje wybrane wzory biżuterii zdobionej.

1993
Pierwsze Salony YES

Otwarcie pierwszych Salonów YES w Poznaniu rozpoczyna rozwój sieci detalicznej.
Obecnie jest ich ponad 140 w całej Polsce.

1983
Kolekcja Pawie

Dała początek kolekcjom autorskim Biżuterii YES. Zaprojektowana przez architekta Pawła Krysztopa, kolekcja o ażurowych formach przedstawia sylwetkę pawia i została wykonana za pomocą własnej techniki.Po 30 latach powstała kolekcja Pavoni - hołd symbolizujący dostojność i wieczność.

1981
Prywatny zakład rzemieślniczy

Wakacyjna praca przy produkcji biżuterii przeradza się w pasję. Z miłości do projektowania i wykonywania ozdób powstaje zakład rzemieślniczy, który dwa lata później otrzymuje nazwę YES Biżuteria.