×
×

Dbamy o Twoje dane!

Wiemy, że Twoje dane osobowe są dla Ciebie bardzo ważne, dlatego naszym priorytetem jest przetwarzanie ich ściśle z postanowieniami ustawowymi.
Wszystkie informacje na temat tego jakie dane gromadzimy oraz w jaki sposób je wykorzystujemy znajdziesz w zaktualizowanej Polityce Prywatności.

Dla Ciebie dążymy do ideału!

YES zajął I miejsce w Polsce w jakości Obsługi Klienta w prestiżowym rankingu Daymakerindex 2019. To dla nas niezwykłe wyróżnienie, bo od zawsze w centrum naszych działań jest człowiek. Zobacz, jak się dla Ciebie zmieniamy i wspólnie z nami twórz Świat YES.

Wiemy, jak o Ciebie zadbać!

W Salonach YES możesz liczyć na obsługę na najwyższym poziomie. Wiedza o biżuterii splata się z ciepłą atmosferą i niezwykłymi historiami, które kryją się za autorskimi kolekcjami YES. W badaniu Daymaker Polska ocenianych jest aż 108 sieci sklepów z 12 branż. Wyróżnienie przyznawane jest tym, którzy potrafią zapewnić swoim Klientom profesjonalne doradztwo i wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Trzykrotnie byliśmy liderami branży jubilerskiej, by w tym roku, z rekordowym wynikiem, stanąć na czele zestawienia.

Z Tobą tworzymy przyszłość YES

Tegoroczny wynik i I miejsce na podium motywują nas do dalszego doskonalenia się dla Ciebie. Stawiamy na autentyczność zarówno tworząc nowe projekty, jak i budując pozytywne relacje z naszymi Klientami. Dlatego niezwykle istotna jest dla nas Twoja opinia. Jeśli masz sugestie i chcesz pomóc nam w tworzeniu Świata YES, napisz do nas na YES.pl/kontakt wybierając w polu odbiorcy z listy rozwijalnej „Salony stacjonarne - jakość obsługi klienta”. Dziękujemy, że z nami jesteś!


Znajdź najbliższy salon