Dostawa i zwroty
Dostawa
Oferujemy Ci najbardziej popularne i bezpieczne formy dostawy:
- Kurier GLS,
- InPost Paczkomat ® 24/7 (dla zamówień do 1999 PLN),
- dostawa do wybranego Salonu YES (nie dotyczy produktów przecenionych).
Dostawa kurierem GLS i InPost Paczkomat ® 24/7
Kupując na YES.pl możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy dla zamówień powyżej 300 PLN na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub za pośrednictwem urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7.
Dla zamówień poniżej 300 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN zarówno dla kuriera GLS jak i urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 i jest doliczany do zamówienia.
Dostawa kurierska oraz do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze.
Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS za 45 PLN (koszt dostawy jest doliczany do zamówienia).
Pamiętaj, by do czasu wysyłki doliczyć czas dostawy.
Czas wysyłki jest podany przy każdym naszym produkcie, jest to informacja ile czasu potrzebujemy na spakowanie i przygotowanie produktu do wysyłki.
Czas dostawy to czas, którego potrzebuje przewoźnik, by dostarczyć przesyłkę do miejsca docelowego. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to od 3 do 5 dni roboczych.
Dodatkowe informacje o dostawie kurierem GLS i InPost Paczkomat ® 24/7
W trosce o bezpieczeństwo zakupionych produktów zamówienie o wartości powyżej 1999 PLN może być wysłane za pośrednictwem kuriera GLS lub z odbiorem w Salonie. Płatność za pobraniem możliwa jest dla zamówień do 5999 PLN.
Dostawa do Salonu YES
Jeśli biżuteria jest dostępna na stronie YES.pl, możesz dokonać zamówienia z dostawą do wybranego Salonu YES. W tych przypadkach do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w Salonie YES, tym samym warunki zakupu podlegają regulaminowi Salonu YES, który dostępny jest w każdym Salonie oraz tutaj
Warunki zwrotu i wymiany określone są w Regulaminie Sprzedaży w Salonach YES, który jest dostępny w każdym Salonie YES oraz tutaj.
Dostawa do Salonu nie jest możliwa przy zakupie biżuterii objętej promocją.
Standardowy czas dostawy do Salonu trwa do 5 dni roboczych.
Do standardowego czasu wysyłki podanego na stronie głównej produktu, należy doliczyć dodatkowe 5 dni robocze. To czas potrzebny na przygotowanie i nadanie Twojego zamówienia. Czas dostawy to 3-5 dni roboczych licząc od dnia zrealizowania zamówienia przez Sklep Internetowy. Oczekuj na powiadomienie od Obsługi Salonu o możliwości odbioru biżuterii
Zwroty
Zwrot biżuterii zakupionej online
Chcesz dokonać zwrotu biżuterii? Możesz to zrobić w ciągu 100 dni od odebrania zamówienia. Zwrotu nie można dokonać, jeśli dotyczy spersonalizowanej biżuterii (w tym grawerowanej) oraz wykonanej na specjalne zamówienie. Zwracając biżuterię, weź pod uwagę, aby numer serii produktu pochodził z danego zamówienia. Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania.
Zwrotu zamówienia internetowego możesz dokonać na dwa sposoby: 1. Bezpłatny zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu. Skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu dostępnego TUTAJ. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w formularzu i wybierz wygodny dla Ciebie sposób zwrotu zamówienia. Możesz skorzystać z usługi kurierskiej GLS lub zwrócić zamówienie w najbliższym InPost Paczkomat ® 24/7.
2. Bezpłatny zwrot zamówienia internetowego w Salonie YES Zabierz zwracaną biżuterię, paragon/e-paragon (nie musisz go drukować!), metki oraz certyfikaty (jeśli były dołączone) i odwiedź Salon YES (TUTAJ znajdziesz najbliższy). Przekaż je Doradcy Klienta w Salonie YES, a w zamian otrzymasz formularz z potwierdzeniem zwrotu. Znajdziesz tam również dane Zespołu Obsługi Klienta YES.pl, z którym możesz się skontaktować w celu sprawdzenia aktualnego etapu realizacji zwrotu. W ciągu maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu do siedziby Sklepu Internetowego YES.pl, otrzymasz zwrot środków na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie lub na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
Formularz zwrotuZwrot lub wymiana biżuterii zakupionej w Salonie
W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę),
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową.
Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/wymianie biżuterii.
Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.
Warunki zwrotu i wymiany określone są w Regulaminie Sprzedaży dostępnym w każdym Salonie YES i na YES.pl.