Dostawa i zwroty
Dostawa
Kupując na YES.pl możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy dla zamówień od 150 zł na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7. Dostawa kurierska jest realizowana w dni powszednie w godzinach 9-17. Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest 7 dni w tygodniu. Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS za 45 zł (koszt dostawy jest doliczany do zamówienia).
Zwroty
Chcesz dokonać zwrotu biżuterii? Możesz to zrobić w ciągu 100 dni od odebrania zamówienia. Zwrotu nie można dokonać, jeśli zamówienie zostało odebrane w Salonie YES lub dotyczy spersonalizowanej biżuterii (w tym grawerowanej) oraz wykonanej na specjalne zamówienie. Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania.
Zwrot możesz zrobić na dwa sposoby: 1. Bezpłatny zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu. Skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu dostępnego pod adresem: https://yes.pl/formularz-zwrotu. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w formularzu i wybierz wygodny dla Ciebie sposób zwrotu zamówienia. Możesz skorzystać z usługi kurierskiej GLS lub zwrócić zamówienie w najbliższym InPost Paczkomat ® 24/7.
2. Bezpłatny zwrot w Salonie YES Zabierz zwracaną biżuterię, paragon, metki oraz certyfikaty (jeśli były dołączone) i odwiedź Salon YES (TU znajdziesz najbliższy). Przekaż je Doradcy Klienta w Salonie YES, a w zamian otrzymasz formularz z potwierdzeniem zwrotu. Znajdziesz tam również dane Zespołu Obsługi Klienta YES.pl, z którym możesz się skontaktować w celu sprawdzenia aktualnego etapu realizacji zwrotu. W ciągu maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu do siedziby Sklepu Internetowego YES.pl, otrzymasz zwrot środków na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie lub na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
Formularz zwrotu