Dostawa i zwroty
Dostawa
Kupując na YES.pl możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy dla zamówień od 150 zł na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7. Dostawa kurierska jest realizowana w dni powszednie w godzinach 9-17. Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest 7 dni w tygodniu. Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS za 45 zł (koszt dostawy jest doliczany do zamówienia).
Zwroty
Chcesz dokonać zwrotu biżuterii? Możesz to zrobić w ciągu 100 dni od odebrania zamówienia. Zwrotu nie można dokonać, jeśli zamówienie zostało odebrane w Salonie YES lub dotyczy spersonalizowanej biżuterii (w tym grawerowanej) oraz wykonanej na specjalne zamówienie. Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania.
Zwrot możesz zrobić na trzy sposoby: 1. Bezpłatny zwrot przez kuriera GLS Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu oraz spakuj biżuterię w bezpieczny sposób. Dołącz paragon, metki oraz certyfikaty (jeśli były dołączone), a następnie skontaktuj się z naszym doradcą: - w oknie czatu na YES.pl, - napisz mail na: kontakt@yes.pl, - zadzwoń pod numer: 61 648 27 75. Podaj Doradcy numer zamówienia i ustal adres odbioru przesyłki. Kurier GLS pracuje w dni powszednie między 9 a 17 – pamiętaj o tym uzgadniając termin i miejsce odbioru. Nie musisz drukować etykiety – kurier będzie ją miał dla Ciebie.
2. Bezpłatna usługa “Szybkie Zwroty” InPost Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu oraz spakuj biżuterię w bezpieczny sposób. Dołącz paragon, metki oraz certyfikaty (jeśli były dołączone), a następnie wejdź na stronę Szybkie Zwroty i wypełnij dane zgodnie z instrukcją. Wybierając rozmiar paczki, zaznacz “średnia”. Nie musisz naklejać etykiety zwrotnej czy wpisywać numeru przesyłki. Użyj kodu zwrotu lub kodu QR, który otrzymasz w wiadomości e-mail i sms. Umieść paczkę w dogodnym urządzeniu InPost Paczkomat ® 24/7.
3. Bezpłatny zwrot w Salonie YES Zabierz zwracaną biżuterię, paragon, metki oraz certyfikaty (jeśli były dołączone) i odwiedź Salon YES (TU znajdziesz najbliższy). Przekaż je Doradcy Klienta w Salonie YES, a w zamian otrzymasz formularz z potwierdzeniem zwrotu. Znajdziesz tam również dane Zespołu Obsługi Klienta YES.pl, z którym możesz się skontaktować w celu sprawdzenia aktualnego etapu realizacji zwrotu. W ciągu maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu do siedziby Sklepu Internetowego YES.pl, otrzymasz zwrot środków na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie lub na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
Pobierz formularz zwrotu