×

FAQ - Często Zadawane Pytania

 

1. Zakupy w Salonie

1.1Lokalizacje Salonów YES

Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajduje się TUTAJ

1.2Sprawdzanie dostępności i rezerwacja biżuterii w Salonie

Przy każdym modelu biżuterii znajduje się funkcja sprawdzenia dostępności w jednym z naszych Salonów. W celu rezerwacji biżuterii w wybranym Salonie, wypełnij formularz kontaktowy zamieszczony przy każdym produkcie w sekcji "Sprawdź dostępność w Salonie".

1.3Zakup z odbiorem w Salonie YES

Jeśli biżuteria jest dostępna na stronie YES.pl, możesz dokonać zamówienia z dostawą do wybranego Salonu YES. Nie dotyczy biżuterii objętej promocją. W tych przypadkach do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w Salonie YES, tym samym warunki zakupu podlegają regulaminowi Salonu YES.

2. Zakupy na stronie YES.pl

2.1Zakupy online

Możesz dokonać zakupu jako Gość/Gościni lub jako zalogowany Użytkownik/Użytkowniczka, wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie z wybraną formą płatności i dostawy.

2.2Metody płatności

Formy płatności za zamówienie:
- płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, PayPal, Raty Alior Bank (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN), płatności odroczone PayPo (dla zamówień do kwoty 5 000 PLN)
- płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.
Dodatkowo, podczas składania zamówienia, w koszyku, możesz wykorzystać posiadaną Kartę Podarunkową YES, eKartę Podarunkową lub eVoucher, wprowadzając odpowiednie numery w polu „KARTA PODARUNKOWA/ EVOUCHER”.

2.3Sprawdzanie statusu zamówienia

Jeśli masz profil na stronie YES.pl, możesz sprawdzić obecny status swojego zamówienia na swoim profilu, w zakładce "Moje zamówienia". Dodatkowo, na bieżąco otrzymasz informacje o procesowaniu Twojego zamówienia na podany adres e-mail.

2.4Statusy zamówienia

Nowe zamówienie - zamówienie zostało złożone.
W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana, biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.

2.5Anulowanie zamówienia

Aby anulować zamówienie skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta. Zweryfikuje on możliwość anulowania złożonego zamówienia.

2.6Sposób pakowania w Sklepie Internetowym YES.pl

Do każdego rodzaju biżuterii zaprojektowaliśmy idealne pudełko, które wspaniale eksponuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki. Zamawiając biżuterię na YES.pl, w koszyku możesz wybrać opakowanie standardowe lub prezentowe (za dodatkową opłatą 4,90 PLN, przy zamówieniach poniżej 2000 PLN).
Dodatkowo, możesz zdecydować czy chcesz zapakować wszystkie produkty do jednego pudełka jako komplet, czy wolisz osobne pudełeczko dla każdej zamówionej sztuki.

2.7Termin dostawy

Dostawa kurierska realizowana jest w dni robocze. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to do 6 dni roboczych.
Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 odbywa się w dni robocze.

2.8Zmiany w zamówieniu

Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po naszej wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta.

2.9Indywidualny projekt biżuterii

Jeśli masz pomysł na zamówienie specjalne biżuterii, bądź modyfikację istniejącego modelu, prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta. Możliwość wykonania tego rodzaju usługi musi być każdorazowo weryfikowana.

2.10Dostawa za granicę

Dostarczamy biżuterię do krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki to 45 PLN.

3. Zwroty

3.1Zwrot lub wymiana biżuterii w Salonie

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę),
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową.

Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/ wymianie biżuterii.

Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.

3.2Zwrot w Sklepie Interentowym YES.pl

Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty zakupu. Bezpłatnego zwrotu możesz dokonać przez nasz Formularz Zwrotu. Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer).

4. Karta Podarunkowa YES

4.1Zakup Karty Podarunkowej YES

Karty podarunkowe możesz kupić na stronie YES.pl lub w jednym z naszych Salonów. Ich wartość to wielokrotność 50 PLN (maksymalnie 5000 PLN).

4.2Użycie Karty Podarunkowej YES

Jeśli chcesz użyć Karty Podarunkowej w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji.
Jeśli chcesz użyć Karty Podarunkowej w Sklepie Internetowym YES, w koszyku w odpowiednim polu wpisz swój unikalny numer karty, kod i PIN.

Karta może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności.
Karta Podarunkowa YES jest ważna przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji.

4.3Sprawdzenie wartości Karty Podarunkowej YES

Jeśli chcesz sprawdzić saldo swojej Karty Podarunkowej wejdź tutaj i wpisz w odpowiednie pola numer swojej karty, kod i PIN.

5. Bony i e-Vouchery

5.1Zakup e-Karty Podarunkowej dla Biznesu (B2B)

Jeśli chcesz podarować wyjątkowy prezent dla biznesowych partnerów lub dla Twoich pracowników w postaci e-Karty B2B, który pozwoli im na zakup dowolnej biżuterii na YES.pl oraz w Salonach stajonarnych YES - skontaktuj się z nami:

Marta Hewusz
tel. 501 483 432

Marika Stolpe
tel. 501 899 437

lub na e-mail: b2b@yes.pl

5.2Użycie e-Karty Podarunkowej dla Biznesu (B2B)

Jeśli chcesz użyć e-Karty Podarunkowej (B2B) w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji. Możesz ją przedstawić wydrukowaną lub na dowolnym urządzeniu mobilnym.

Jeśli chcesz użyć e-Karty Podarunkowej (B2B) w Sklepie Internetowym YES, w koszyku w odpowiednim polu wpisz swój unikalny numer e-Karty, kod i PIN.

E-Karta Podarunkowa (B2B) może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności.
Termin ważności e-Karty Podarunkowej YES podany jest na e-Karcie.

5.3Użycie e-Vouchera dla Biznesu (B2B)

Jeśli chcesz użyć e-Voucher w Salonie - należy go okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji.

Jeśli chcesz użyć e-Vouchera w Sklepie Internetowym YES, w koszyku w odpowiednim polu wpisz swój unikalny numer e-Vouchera.

Zakup musi być nominalny, bądź wyższy od wartości e-Vouchera. Nie zwracamy reszty w formie gotówkowej z tytułu niewykorzystanego e-Vouchera oraz nie można go użyć ponownie. E-Voucher jest ważny 24 miesiące.

5.4Użycie Bonów Pluxee (byłe Sodexo)

Bony Pluxee (byłe Sodexo) możesz wykorzystać podczas zakupów w jednym z naszych Salonów. Przekaż Obsłudze Salonu otrzymany Bon podczas zakupów. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta.

6. Reklamacje i usługi

6.1Reklamacje

Warunkiem przyjęcia Reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu. Na podstawie paragonu/e-paragonu (nie musisz go drukować!) reklamacja przyjmowana jest w sposób bezwarunkowy.
Jeśli posiadasz inny dowód zakupu - Kartę YES Club, na której zarejestrowany jest zakup, metkę, certyfikat, potwierdzenie płatności lub wskażesz konkretną datę i miejsce zakupu - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo.
W ciągu 14 dni otrzymasz decyzję reklamacyjną od której przysługuje odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli nie uzyskasz takiej informacji w ciągu 14 dni, reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z żądaniem. Przedmiot reklamacji jest odbierany w tym samym Salonie, w którym została złożona.
Jeśli reklamujesz zakup internetowy, udaj się do wybranego Salonu lub skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta w celu zamówienia kuriera po odbiór biżuterii.

6.2Dodatkowe usługi (np. zmiana rozmiaru, skrócenie, pozłocenie)

Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.

Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu/e-paragonu lub numeru zamówienia na stronie YES.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - Karta YES Club z zarejestrowanym zakupem, metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Biżuteria jest przekazywana do specjalisty, który weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.

7. YES Club

7.1YES Club

TUTAJ poznasz wszystkie korzyści jakie daje Ci uczestnictwo w YES Club.
Aby uzyskać rabat przy zakupie w Salonie YES, wystarczy, że podasz Doradcy Klienta swoje dane (imię, nazwisko lub adres e-mail). W razie jakichkolwiek problemów (problem z logowaniem, naliczaniem rabatów itd.) prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców.