×
×

Dbamy o Twoje dane!

Wiemy, że Twoje dane osobowe są dla Ciebie bardzo ważne, dlatego naszym priorytetem jest przetwarzanie ich ściśle z postanowieniami ustawowymi.
Wszystkie informacje na temat tego jakie dane gromadzimy oraz w jaki sposób je wykorzystujemy znajdziesz w zaktualizowanej Polityce Prywatności.

Zakupy Online

Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby zakupy na YES.pl były szybkie, łatwe i bezpieczne.
Zoptymalizowaliśmy proces zamawiania, aby każdy był w stanie bez żadnego problemu zamówić swoją wymarzoną biżuterię.

Doradcy klienta

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o YES.pl lub zapytać o konkretny produkt, akcję lub promocję - prosimy zwracać się do naszych Doradców Klienta. Odpowiedzą oni na wszystkie pytania związane z wyborem produktu i etapami realizacji Twojego zamówienia. Nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Marta Zielińska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tel.: 61 861 12 99 61 861 12 99
e-mail: zielinska.marta@yes.pl

Marta Machowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tel.: 61 861 12 93 61 861 12 93
e-mail: machowska.marta@yes.pl

Julita Semkowicz
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tel.: 61 861 12 92 61 861 12 92
e-mail: semkowicz.julita@yes.pl

Bezpieczeństwo

Nad bezpieczeństwem płatności dokonywanych kartami kredytowymi w trakcie korzystania z naszego sklepu czuwa firma Przelewy24 – największa na polskim rynku firma obsługująca płatności elektroniczne realizowane w sklepach internetowych (szczegółowe informacje na ten temat odnajdziesz w Regulaminie.

Ponieważ cenimy naszą wiarygodność, wszelkie informacje dotyczące oferowanych przez nas produktów, warunków realizacji zamówienia, sposobu przyjmowania zwrotów oraz reklamacji, a także wszelkie dane dotyczące naszej firmy – podajemy z wielką rzetelnością i poczuciem odpowiedzialności.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana na YES.pl oraz w sieci Salonów YES była najwyższej jakości. Jeśli w Twojej ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, uprzejmie prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń.

Reklamowany produkt wraz z paragonem można dostarczyć do dowolnego Salonu YES, a także wysłać na adres spółki
YES Biżuteria Sp. z o.o.
ul. Świerzawska 1
60-321 Poznań
z dopiskiem "REKLAMACJA - YES.pl".

Do przesyłki reklamacyjnej konsument, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w miarę możliwości proszony jest o dołączenie paragonu lub faktury oraz opisanie wady produktu. W tym celu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów zakupionych na YES.pl znajdują się w Regulaminie.

Karty klienta

Aby dołączyć do YES Club wystarczy, że dokonasz dowolnego zakupu w Salonie lub na YES.pl.

Dołącz do YES Club i ciesz się z:

- informacji o najnowszych kolekcjach
- zaproszeń na zamknięte wyprzedaże
- zakupów w niższej cenie
- pierwszeństwa zakupu przedpremierowych kolekcji
- wyjątkowych promocji

Dowiedz się więcej