Obsługa w salonach YES najlepsza
Jakość obsługi w sieci Salonów YES została niezwykle wysoko oceniona w Rankingu firmy Daymaker. YES zwyciężył w kategorii sklepów z biżuterią i zajął czwarte miejsce w zestawieniu sklepów wszystkich branż.
„Uprzejmość to szansa” pod takim tytułem Pulsie Biznesu ukazał się artykuł omawiający znaczenie poziomu obsługi Klienta w sklepach, który powstał w oparciu o Ranking szwedzkiej firmy Daymaker. Metodą Mystery Shopping zbadano 125 sieci z 18 branż. „Tajemniczy klienci” oceniający zachowanie sprzedawców (a także wnętrze i otoczenie sklepu) odwiedzili placówki każdej sieci średnio 5 razy, a swoją ocenę sporządzali odpowiadając na 23 pytania.
„Wśród sklepów z biżuterią koronę i berło sieci z najlepszą obsługą dzierży poznański YES. Firma miała jeden z najwyższych ogólnych wyników (88%), mimo, że sklepy własne w jej sieci to rzadkość – przeważają placówki ajencyjne, partnerskie i franczyzowe.”
Wyniki dla kategorii „Sklepy z biżuterią” (max. 100 punktów): YES – 88%, Swarovski – 85%, W.Kruk – 81%, Pandora – 75%, Apart – 60% (Puls Biznesu 27.03.2012) Natomiast w zestawieniu wszystkich branż „najlepsze sklepy to: VOBIS, Parfois, T-mobile i YES”.
Sukces sklepów YES nie jest przypadkowy. Jak mówi cytowany w artykule Paweł Korobacz, dyrektor sieci detalicznej, YES kładzie duży nacisk na obsługę klienta. „Przed otwarciem nowej placówki prowadzący przechodzą miesięczne, a sprzedający – dwutygodniowe intensywne szkolenie. Do tego dochodzą regularne kursy dla sprzedawców, a także platforma e-learningowa, która służy poszerzaniu wiedzy pracowników o produktach”.
Wszystko to w trosce o satysfakcję klientów, odwiedzających Salony YES.