×

FAQ - Często Zadawane Pytania

 

1. Zakupy w Salonie YES

1.1Lokalizacje Salonów YES

Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajduje się tutaj

1.2Sprawdzanie dostępności i rezerwacja biżuterii w Salonie YES

Przy każdym modelu biżuterii znajduje się funkcja sprawdzenia dostępności w jednym z naszych Salonów. W celu rezerwacji biżuterii w wybranym Salonie, wypełnij formularz kontaktowy zamieszczony przy każdym produkcie w sekcji "Sprawdź dostępność w Salonie".

1.3Zakup z odbiorem w Salonie YES

Jeśli biżuteria jest dostępna na stronie YES.pl, możesz dokonać zamówienia z dostawą do wybranego Salonu YES. W tych przypadkach do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w Salonie YES, tym samym warunki zakupu podlegają regulaminowi Salonu YES. Dostawa do Salonu nie jest możliwa przy zakupie biżuterii objętej promocją.

1.4Opakowania w Salonie YES

Do każdego rodzaju biżuterii zaprojektowaliśmy idealne pudełko, które wspaniale eksponuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki. Nasi Doradcy Klienta dobiorą opakowanie dopasowane do wybranej przez Ciebie biżuterii.
Sposób pakowania w Sklepie Internetowym YES.pl i w Salonie YES może się różnić. W obu przypadkach dbamy o bezpieczne zapakowanie Twoich produktów.

1.5Opinie o zakupach w Salonach YES

Jeśli chcesz ocenić jakość obsługi w naszych Salonach, napisz do nas klikając w link i w polu temat wybierz: Salony stacjonarne - jakość obsługi.

2. Zakupy na stronie YES.pl

2.1Statusy zamówienia na YES.pl

Jeśli masz profil na stronie YES.pl, możesz sprawdzić obecny status zamówienia na swoim profilu, w zakładce "Moje zamówienia". Dodatkowo, na bieżąco otrzymasz informacje o procesowaniu zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail.

  • Nowe zamówienie - zamówienie zostało złożone.
  • W trakcie realizacji - biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
  • Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
  • Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.
2.2Zmiany w zamówieniu w Sklepie Internetowym YES.pl

Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po naszej wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta. Sposoby kontaktu znajdziesz tutaj.

2.3Anulowanie zamówienia na YES.pl

Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta. Zweryfikuje on możliwość anulowania złożonego zamówienia. Sposoby kontaktu znajdziesz tutaj.

2.4Metody płatności na YES.pl

Wprowadziliśmy wiele komfortowych sposobów płatności za zamówienie:

  • płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay;
  • płatności ratalne: Raty z PayU (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 50 000 PLN);
  • płatności odroczone: PayPo (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN), Twisto (dla zamówień do kwoty 2 000 PLN);
  • płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 5 999 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera;
  • przy pomocy Karty Podarunkowej YES, eKarty Podarunkowej lub eVouchera, wprowadzając odpowiednie numery w polu „KARTA PODARUNKOWA/ EVOUCHER”.

    • Wszystkie płatności online realizowane są przez PayU.

2.5Zakupy na raty w Sklepie Internetowym YES.pl

Proponujemy rozwiązania ratalne za pośrednictwem PayU. Oferta ratalna obejmuje różne banki, oprocentowanie oraz liczbę rat w zależności od wybranej konfiguracji ratalnej dla zamówień od 300 do 50 000 PLN. Przy produktach objętych ratami znajduje się kalkulator, dzięki któremu w szybki sposób możesz oszacować, jaka konfiguracja rat będzie dla Ciebie najbardziej korzystna.

Więcej informacji jak skorzystać z rat znajdziesz tutaj

2.6Płatności odroczone PayPo i Twisto w Sklepie Internetowym YES.pl

PayPo


Kup teraz, zapłać później! Złóż zamówienie już teraz i zapłać za 30 dni z PayPo.

W ostatnim kroku w koszyku wybierz spośród metod płatności PayPo. Zostaniesz przekierowany na stronę PayPo, gdzie po uzupełnieniu danych do zamówienia sfinalizujesz zakupy.
Zakupy są dostępne dla zamówień od 10 PLN do 6 000 PLN.
Dowiedz się więcej »



Twisto

Kup teraz, zapłać za 30 dni*. Składając zamówienie, wybierz formę płatności PayU, a następnie Twisto. Zostaniesz przekierowany na stronę Twisto, gdzie będziesz mógł sfinalizować swój zakup.
Zakupy są dostępne dla zamówień od 1 PLN do 2 000 PLN
Dowiedz się więcej »

*Standardowe odroczenie płatności wynosi do 30 dni, dla zarejestrowanych użytkowników Twisto do 45 dni.

2.7Nieudana płatność za zamówienie na YES.pl

Jeśli nie udało Ci się opłacić zamówienia, sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie znajdziesz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Jest w niej umieszczony link, dzięki któremu można ponownie opłacić zamówienie. W razie dalszych problemów skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta. Sposoby kontaktu znajdziesz tutaj

2.8Formy dostawy w Sklepie Internetowym YES.pl

Oferujemy Ci najbardziej popularne i bezpieczne formy dostawy:

  • Kurier GLS,
  • InPost Paczkomat ® 24/7 (dla zamówień do 2000 PLN),
  • dostawa do wybranego Salonu YES (nie dotyczy produktów przecenionych).



Kupując na YES.pl, możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy dla zamówień powyżej 300 PLN na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub za pośrednictwem urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7.
Dla zamówień poniżej 300 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN zarówno dla kuriera GLS jak i urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7, i jest doliczany do zamówienia. Dostawa kurierska oraz do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze.

2.9Termin dostawy w Sklepie Internetowym YES.pl

Na czas realizacji całego zamówienia składa się:

  • czas wysyłki - rozumiany jako czas na przygotowanie paczki do wysyłki, czas ten podany jest na każdej stronie produktu;
  • czas dostawy - rozumiany jako czas potrzebny dostawcy na doręczenie paczki.



Dostawa kurierska i dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 odbywa się w dni robocze.
W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy kurierskiej na terenie Unii Europejskiej - od 3 do 5 dni roboczych.

2.10Dostawa za granicę w Sklepie Internetowym YES.pl

Dostarczamy biżuterię do krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki to 45 PLN. Dostawa zajmuje zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych.

2.11Sposób pakowania w Sklepie Internetowym YES.pl

Zamawiając biżuterię na YES.pl, w koszyku domyślnie wybrane jest opakowanie standardowe. Wówczas Twoja biżuteria zostanie zapakowana w woreczek foliowy i umieszczona w materiałowym opakowaniu (sakiewce) oraz bibułce.

Możesz również wybrać specjalne opakowanie prezentowe za dodatkową opłatą 4,90 PLN (przy zamówieniach do 2000 PLN). Beżowe pudełko prezentowe wspaniale eksponuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki. Biżuteria jest ułożona na ochronnej, zielonej gąbce w pudełeczku i umieszczona w ozdobnej torebce z bibułą.

Produkty od 2000 PLN zapakujemy w luksusowe, zielone welurowe puzderko.

Dodatkowo, w koszyku możesz zdecydować, czy chcesz zapakować wszystkie produkty do jednego pudełka jako komplet, czy wolisz osobne pudełeczko dla każdej sztuki.

Opakowania zostały specjalnie zaprojektowane z myślą o zmniejszeniu ich wpływu na środowisko.

2.12Dyskretne opakowania na YES.pl

Nie musisz się martwić, że ktoś rozpoznana co jest w Twojej paczce. Śmiało możesz zamówić biżuterię bez ryzyka, że ktoś zorientuje się co zamówiłeś. Nasze ekologiczne kartony nie mają żadnych napisów.

2.13Powiadomienia o dostępności produktów na YES.pl

Jeśli biżuteria, która Cię interesuje jest obecnie niedostępna, możesz podać nam swój adres e-mail w wyznaczonym miejscu na stronie produktu, a my poinformujemy Cię, jeśli tylko produkt powróci do sprzedaży.

2.14Faktura imienna i faktura VAT na YES.pl

Na życzenie możemy wystawić fakturę imienną lub fakturę VAT. Pamiętaj, żeby składając zamówienie zaznaczyć odpowiednią rubrykę wpisując swoje dane.

NIe ma możliwości wystawienia faktury na karty podarunkowe, ponieważ według polskiego prawa, na tego typu karty wystawiane są noty księgowe.

2.15Kartka z życzeniami na YES.pl

Jeśli chcesz dołączyć do biżuterii indywidualne życzenia, dodaj w koszyku opakowanie na prezent i we wskazanym polu wpisz dedykację.

Usługa dodawania kartki z życzeniami może być czasowo wyłączana. Usługa nie dotyczy zamówień z odbiorem w Salonie.

3. Zwroty i wymiany w YES

3.1Zwrot lub wymiana biżuterii zakupionej w Salonie YES

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:

  • wymienić biżuterię na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę),
  • zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową.


Zwracana lub wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie lub wymianie biżuterii. Do zwracnej/wymienianej biżuterii dołącz paragon lub znajdź dowód zakupu w aplikacji YES Club.


Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawerowanej), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.

3.2Zwrot biżuterii zakupionej w Sklepie Internetowym YES.pl

Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty odebrania zamówienia. Bezpłatnego zwrotu możesz dokonać przez nasz formularz zwrotu.
Możesz skorzystać z opcji nadania do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 lub zamówić kuriera GLS. Możesz także zwrócić zamówienie w jednym z naszych Salonów stacjonarnych.

Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami. Twój dowód zakupu, tj. e-paragon mamy w naszym systemie, nie musisz go drukować. Zasady zwrotów produktów zakupionych w ramach akcji/promocji specjalnej opisane są każdorazowo w regulaminach tych akcji i mogą różnić się od ogólnych zasad zwrotów.
Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji lub grawerowanej).

Jeśli chcesz zwrócić więcej niż jedno zamówienie, prosimy o wysłanie paczek osobno.

3.3Przygotowanie paczki do zwrotu zamówienia ze Sklepu Internetowego YES.pl

Jeśli chcesz wysłać zwrot kurierem lub w punkcie nadania, możesz to uczynić wykorzystując kartonik, w którym otrzymałaś/eś swoje zamówienie. Karton jest zwrotny, co oznacza, że znajduje się na nim zamknięcie, którego możesz użyć przygotowując paczkę ze zwrotem. Do przesyłki włóż dobrze zabezpieczoną biżuterię wraz ze wszystkimi elementami, które były w Twoim zamówieniu (np. opakowanie prezentowe). Nie musisz dołączać dowodu zakupu (faktury czy e-paragonu), mamy go w formie elektronicznej w swoim systemie.

Masz już przygotowaną paczkę? Teraz wypełnij nasz elektroniczny formularz zwrotu.

3.4Zwrot środków za zamówienie z YES.pl

Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Domyślnie będzie to zwrot środków w formie, w jakiej dokonałaś/eś zakupu.

Jeśli przy zamówieniu wybrałaś/eś płatność przy odbiorze lub opłaciłaś/eś je kartą lub e-kartą podarunkową, poprosimy Cię o podanie numeru konta w formularzu zwrotu.

3.5Status zwrotu zamówień ze Sklepu Internetowego YES.pl

Informacje o statusie zwrotu są przesyłane na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta.

4. Karta Podarunkowa YES

4.1Zakup Karty Podarunkowej YES

Kartę podarunkową możesz kupić na stronie YES.pl lub w jednym z naszych Salonów. Jej wartość to wielokrotność 50 PLN (maksymalnie 5000 PLN).

Więcej o kartach podarunkowych przeczytasz tutaj.

4.2Użycie Karty Podarunkowej YES

Karty Podarunkowe traktowane są jak środek płatniczy.
Jeśli chcesz użyć Karty Podarunkowej w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji.
Jeśli chcesz użyć Karty Podarunkowej w Sklepie Internetowym YES, w koszyku, w odpowiednim polu wpisz swój unikalny numer karty, kod i PIN.

Karta może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności.
Karta Podarunkowa YES jest ważna przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji.

4.3Sprawdzenie wartości Karty Podarunkowej YES

Jeśli chcesz sprawdzić saldo swojej Karty Podarunkowej wejdź tutaj i wpisz w odpowiednie pola numer swojej karty, kod i PIN.

5. Bony, e-Vouchery, e-Karty B2B YES

5.1Zakup e-Karty Podarunkowej YES dla Biznesu (B2B)

Jeśli chcesz podarować wyjątkowy prezent w postaci e-Karty B2B dla biznesowych partnerów lub dla Twoich pracowników, która pozwoli im na zakup dowolnej biżuterii na YES.pl oraz w Salonach stacjonarnych YES - skontaktuj się z nami:

Marta Hewusz
tel. 501 483 432

Marika Stolpe
tel. 501 899 437

lub na e-mail: b2b@yes.pl

5.2Użycie e-Karty Podarunkowej YES dla Biznesu (B2B)

Jeśli chcesz użyć e-Karty Podarunkowej (B2B) w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji. Możesz ją przedstawić wydrukowaną lub na dowolnym urządzeniu mobilnym.

Jeśli chcesz użyć e-Karty Podarunkowej (B2B) w Sklepie Internetowym YES, w koszyku w odpowiednim polu wpisz swój unikalny numer e-Karty, kod i PIN.

E-Karta Podarunkowa (B2B) może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności.
Termin ważności e-Karty Podarunkowej YES podany jest na e-Karcie.

5.3Użycie e-Vouchera YES dla Biznesu (B2B)

Jeśli chcesz użyć e-Vouchera w Salonie - należy go okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji.

Jeśli chcesz użyć e-Vouchera w Sklepie Internetowym YES, w koszyku w odpowiednim polu wpisz swój unikalny numer e-Vouchera.

Zakup musi być nominalny, bądź wyższy od wartości e-Vouchera. Nie zwracamy reszty w formie gotówkowej z tytułu niewykorzystanego e-Vouchera oraz nie można go użyć ponownie. E-Voucher jest ważny 24 miesiące.

5.4Użycie Bonów Pluxee (byłe Sodexo)

Bony Pluxee (byłe Sodexo) możesz wykorzystać podczas zakupów w jednym z naszych Salonów. Przekaż Obsłudze Salonu otrzymany Bon podczas zakupów. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta.

6. Reklamacje w YES

6.1Reklamacje w YES

Jeśli reklamujesz zakup internetowy, udaj się do wybranego Salonu YES lub skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta, w celu zamówienia kuriera po odbiór biżuterii.

Jeśli chcesz zareklamować biżuterię kupioną w naszym Salonie, udaj się do dowolnego Salonu YES. (Przedmiot reklamacji jest odbierany w tym samym Salonie, w którym został złożony wniosek reklamacyjny.)

Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie jednego z dowodów zakupu:

  • paragon,
  • e-paragon (nie musisz go drukować!),
  • Karta YES Club, na której zarejestrowany jest zakup,
  • metka lub certyfikat,
  • potwierdzenie płatności,
  • informacja o dacie i miejscu zakupu,
  • numer zamówienia internetowego.

Decyzję reklamacyjną otrzymasz w ciągu 14 dni. Od tej decyzji przysługuje odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli nie uzyskasz takiej informacji w ciągu 14 dni, reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z żądaniem.

6.2Reklamacje na YES.pl - pozłocenie

Jeżeli chcesz pozłocić swoją biżuterię w ramach reklamacji, skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

6.3Reklamacje na YES.pl - brak dowodu zakupu

Twój e-paragon znajdziesz w mailu, wysłanym na adres podany podczas składania zamówienia. Nie możesz go odnaleźć? Nie martw się! Jeśli posiadasz inny dowód zakupu - Kartę YES Club, na której zarejestrowany jest zakup, metkę, certyfikat, potwierdzenie płatności lub wskażesz konkretną datę i miejsce zakupu - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo.

6.4Status reklamacji w Sklepie Internetowym YES.pl

Informacje o statusie reklamacji są przesyłane na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta.

7. Usługi w YES

7.1Dodatkowe usługi w Salonie YES (np. zmiana rozmiaru, skrócenie, pozłocenie)

Dodatkowe usługi są dostępne w Salonach YES w całej Polsce.

Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.

Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu/e-paragonu (nie musisz go drukować!) lub numeru zamówienia na stronie YES.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - Karta YES Club z zarejestrowanym zakupem, metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Specjalista w Salonie weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.

7.2Pozłocenie na YES.pl

Chcesz pozłocić swoją biżuterię i przywrócić jej dawny blask? Mamy dla Ciebie taką usługę dostępną w każdym Salonie YES.

Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.

Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu/e-paragonu (nie musisz go drukować!) lub numeru zamówienia na stronie YES.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - Karta YES Club z zarejestrowanym zakupem, metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Specjalista w Salonie weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.

7.3Grawer na YES.pl

Jeśli chcesz znaleźć produkty z opcją graweru, w filtrach zaznacz odpowiednią cechę.

Jeżeli biżuteria posiada możliwość graweru, taka informacja umieszczona jest przy danym produkcie. Treść graweru umieść w dedykowanym polu (maksymalna liczba znaków jest indywidualna dla poszczególnych produktów).

8. YES Club

8.1YES Club

Dołączając do YES Club zyskujesz:

  • kupony rabatowe
  • rabaty na start
  • punkty za zakupy
  • zniżkę urodzinową
  • kupon rabatowy za polecenie aplikacji
  • wcześniejszy dostęp do wyprzedaży - VIP/secret sale
  • moduł osób bliskich

Dodatkowe funkcje w aplikacji:
  • historia Twoich zakupów w aplikacji - dowód zakupu masz zawsze pod ręką
  • wirtualna miarka jubilerska – dzięki niej możesz sam w domu dopasować rozmiar pierścionka lub obrączki,
  • mapa Salonów - umożliwia znalezienie Salonu YES oraz jego danych kontaktowych.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o YES Clubie kliknij tutaj.
8.2Połączenie aplikacji YES Club z kontem Klienta na YES.pl

1. Zaloguj się do Panelu Klienta na YES.pl.
2. Przejdź do zakładki "Moje konto".
3. Upewnij się, że numer telefonu, na który została założona aplikacja jest taki sam jak na Twoim koncie Klienta na YES.pl.
4. Wygeneruj kod/hasło SMS.
5. Wpisz w wyznaczonym polu w Panelu Klienta na YES.pl kod aktywacyjny wysłany na Twój numer telefonu.
6. Nastąpiło połączenie karty YES Club z kontem Klienta Sklepu Internetowego YES.pl.

8.3Zasady przyznawania punktów w YES Club

Za każdą wydaną złotówkę przysługuje 1 punkt. Punkty za zakupy naliczają się od momentu przystąpienia do YES Club.

8.4Wykorzystanie kuponu YES Club

Kupony YES Club można zrealizować zarówno w Salonie YES jak i na YES.pl, chyba że warunki promocji stanowią inaczej - wtedy jest to opisane w treści kuponu lub ofercie w aplikacji YES Club.

Aby skorzystać z kuponów na YES.pl:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta na YES.pl i sprawdź czy Twoje konto (zakładka Moje konto) jest połączone z kontem YES Club.
2. Aktywuj kupon w aplikacji (zakładka Kupony) lub w Sklepie Internetowym (zakładka Mój Profil lub w koszyku).
3. Dodaj na YES.pl produkty spełniające warunki promocji.
4. Rabat czeka na Ciebie w koszyku.

Aby skorzystać z kuponów w Salonie YES:
1. Odwiedź wybrany Salon YES.
2. Wybierz produkty spełniające warunki promocji.
3. Aktywuj kupon w aplikacji i pokaż go jednemu z Doradców Klienta w Salonie YES.
4. Twój rabat zostanie naliczony przy kasie.

8.5Ważność kuponów YES Club

Przy każdym kuponie w aplikacji podana jest data jego ważności.

8.6Promocja urodzinowa w YES Club

Aby skorzystać z promocji urodzinowej w YES Club, uzupełnij datę urodzenia w aplikacji (zakładka "Mój Profil"). W ciągu 7 dni przed datą urodzin otrzymasz prezent - kupon rabatowy (ważny 30 dni).

8.7Rezygnacja z YES Club

Możesz zrezygnować z uczestnictwa w YES Club za pośrednictwem aplikacji mobilnej poprzez usunięcie konta w Programie Lojalnościowym (w zakładce „Mój profil” kliknij "Usuń konto") lub poprzez nadesłanie stosownego oświadczenia pisemnie pod adres: YES Biżuteria S.A. ul. Świerzawska 1, 60-321 Poznań.
Rezygnacja z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym YES Club, nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia od Klienta.

9. Produkty YES

9.1Zakup pojedynczego kolczyka na YES.pl

Niestety nie ma możliwości kupna pojedynczego kolczyka z kompletu. Umożliwiamy zakup całej pary lub dedykowanych pojedynczych kolczyków, które nie są elementem kompletu.

9.2Rozmiary biżuterii YES

Wszelkie informacje na temat doboru rozmiaru znajdziesz TUTAJ.

9.3Pielęgnacja biżuterii YES

Jeśli zastanawiasz się jak dbać o biżuterię lub jak przechowywać biżuterię, zajrzyj do naszego poradnika.

9.4Alergeny w biżuterii YES

Nasza biżuteria jest bezpieczna i spełnia wszelkie wymagane normy, nie powinna uczulać.
Biżuteria ze srebra lub złocone metale mogą w rzadkich przypadkach powodować reakcje alergiczne, takie jak podrażnienie skóry czy wysypka. Jeśli pojawią się takie objawy, należy przerwać noszenie biżuterii.

9.5Indywidualny projekt biżuterii w YES

Jeśli masz pomysł na zamówienie specjalne biżuterii, bądź modyfikację istniejącego modelu, prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta. Możliwość wykonania tego rodzaju usługi musi być każdorazowo weryfikowana.

9.6Informacje o diamentach YES

Jeśli chcesz pogłębić wiedzę na temat diamentów przeczytaj nasz poradnik diamentowy.

9.7Informacje o kamieniach szlachetnych YES

Jeśli chcesz pogłębić wiedzę na temat kamieni szlachetnych sprawdź nasz poradnik o kamieniach szlachetnych.

9.8Bezpieczeństwo biżuterii YES

Bezpieczeństwo produktu
Produkty YES są zgodne z normą EN 1811:2011+A1:2015 dotyczącą uwalniania niklu. Biżuteria nie zawiera substancji chemicznych zakazanych przez REACH, takich jak: ołów, nikiel, kadm.

Użytkowanie
Należy obchodzić się ostrożnie podczas zakładania, zdejmowania i przechowywania biżuterii, aby uniknąć skaleczeń, uszkodzenia ubrań lub przypadkowego zarysowania powierzchni. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, takich jak pęknięcia, odkształcenia lub odłamanie części, należy natychmiast przerwać użytkowanie, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom, oraz skonsultować się z profesjonalistą w celu naprawy.

Uczulenia
Biżuteria ze srebra lub złocone metale mogą w rzadkich przypadkach powodować reakcje alergiczne, takie jak podrażnienie skóry czy wysypka. Jeśli pojawią się takie objawy, należy przerwać noszenie biżuterii.