×
Kariera oferta
Kariera

Centrala YES

Powrót do ofert

Menedżer(ka) ds. Księgowości

Zatrudniona osoba będzie pełniła funkcję „prawej ręki" Głównej Księgowej, a jej zadania będą koncentrowały się głównie na nadzorowaniu pracy zespołu, udzielaniu wsparcia merytorycznego oraz kluczowych zagadnieniach finansowo-podatkowych takich jak: problemy podatkowe i rachunkowe, ceny transferowe, przepływy pieniężne, podatek odroczony, sprawozdawczość finansowa oraz sprawozdawczość grupowa. W perspektywie kilku lat Główny(a) Księgowy(a) Grupy Kapitałowej.


Twój zakres obowiązków:

  • zarządzanie pracą zespołu księgowego (terminowość, wsparcie merytoryczne, kontrolowanie obecnych i wdrażanie nowych procedur w celu zapewnienia efektywnej pracy zespołu),
  • sporządzanie sprawozdań finansowych dla grupy spółek (w tym sprawozdanie skonsolidowane),
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i dokumentacji dla Urzędu Skarbowego ( CIT, VAT, w tym VAT UE, VIU- DO, PSD), NBP, GUS i Urzędu Celnego,
  • wsparcie zespołu w kalkulacji podatku odroczonego,
  • wsparcie zespołu w kontaktach z urzędami skarbowymi,
  • współpraca z zagranicznymi biurami księgowymi,
  • kontakt z audytorami i wsparcie zespołu w pracach związanych z audytem,
  • przygotowywanie dokumentacji cen transferowych we współpracy z firmą doradczą,
  • optymalizacja oraz automatyzacja procesów finansowo-księgowych,
  • monitorowanie kont księgowych, planu kont, kontrolowanie i wdrażanie zmian w celu zachowania jednolitego ujęcia księgowego w całej grupie kapitałowej,
  • współpraca z działem IT w celu zapewnienia kompatybilności programu księgowego z pozostałym oprogramowaniem wprowadzanym / modyfikowanym w organizacji,
  • śledzenie zmian w przepisach podatkowych i przekazywanie wiedzy zespołowi,
  • opracowywanie procedur i regulacji z zakresu księgowości,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.

Nasze wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność zarządzania i koordynowania pracy zespołu,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • wiedza i praktyka w sporządzaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
  • bardzo dobra znajomość UoR oraz aktualnych przepisów podatkowych,
  • umiejętność biznesowej komunikacji w języku angielskim (min. B2),
  • znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym,
  • wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność
  • dokładność, terminowość i elastyczność,
  • doświadczenie w branży retail, e-commerce będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości fundacji,
  • znajomość obsługi programu Teta lub innego systemu klasy ERP.

To oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • wysoki poziom samodzielności w nadaniu kierunku rozwoju Zespołu księgowego,
  • udział w projektach gwarantujących ciągły rozwój zawodowy,
  • dofinansowania kursów, szkoleń,
  • bezpłatne lekcje angielskiego,
  • dofinansowanie do pakietu medycznego,
  • pakiet sportowy na preferencyjnych warunkach,
  • ubezpieczenie grupowe na życie w korzystnej cenie,
  • dofinansowanie opłat przedszkolnych/żłobkowych,
  • spotkania integracyjne,
  • zniżki na firmowe produkty i usługi,
  • praca w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej.
  • Miejsce Pracy: Poznań, ul. Świerzawska 1
  • Umowa: Umowa o pracę

Aplikuj na to stanowisko