×
Kariera oferta
Kariera

Centrala YES

Powrót do ofert

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi klienta sklepu internetowego e-diamenty.pl

Twój zakres obowiązków:

  • nawiązywanie kontaktu oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu internetowego e-diamenty.pl,
  • udzielanie informacji dotyczących produktu,
  • poszerzanie wiedzy z zakresu diamentów,
  • praca z dokumentami (w szczególności faktury, przyjęcia towaru, zakładanie indeksów) w programie TETA.

Nasze wymagania:

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (preferowany poziom to min. B2),
  • wysokie zdolności komunikacyjne,
  • zdolność szybkiego uczenia się oraz chęci do przyswajania nowej wiedzy,
  • otwartość na zmiany i kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole i łatwość w budowaniu relacji,
  • dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z klientem,
  • znajomość TETY,
  • znajomość podstawowej wiedzy z zakresu diamentów,
  • certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu diamentów.

To oferujemy:

  • szkolenia dotyczące wiedzy o diamentach i profesjonalne wdrożenie,
  • wsparcie przełożonego oraz Zespołu,
  • realny wpływ na rozwój marki e-diamenty,
  • wsparcie w podejmowaniu inicjatywy i poszukiwaniu nowych rozwiązań,
  • indywidualny budżet szkoleniowy,
  • standardowy pakiet benefitów w YES.
  • Miejsce Pracy: Poznań, ul. Świerzawska 1
  • Umowa: Umowa o pracę

Aplikuj na to stanowisko