Kariera
Centrala YES
Powrót do ofert
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi klienta sklepu internetowego e-diamenty.pl
Twój zakres obowiązków:
- nawiązywanie kontaktu oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu internetowego e-diamenty.pl,
- udzielanie informacji dotyczących produktu,
- poszerzanie wiedzy z zakresu diamentów,
- praca z dokumentami (w szczególności faktury, przyjęcia towaru, zakładanie indeksów) w programie TETA.
Nasze wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (preferowany poziom to min. B2),
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- zdolność szybkiego uczenia się oraz chęci do przyswajania nowej wiedzy,
- otwartość na zmiany i kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole i łatwość w budowaniu relacji,
- dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z klientem,
- znajomość TETY,
- znajomość podstawowej wiedzy z zakresu diamentów,
- certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu diamentów.
To oferujemy:
- szkolenia dotyczące wiedzy o diamentach i profesjonalne wdrożenie,
- wsparcie przełożonego oraz Zespołu,
- realny wpływ na rozwój marki e-diamenty,
- wsparcie w podejmowaniu inicjatywy i poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- indywidualny budżet szkoleniowy,
- standardowy pakiet benefitów w YES.